Mahtava juttu, että valitsit LOASin! Olet varmasti jo lähettämässä tuparikutsuja, mutta huomioithan vielä muutaman jutun ennen sitä. Lue vielä kertaalleen vuokrasopimus, täytä asuntokortti ja tutustu järjestyssääntöihin. Jos nämä on jo hanskassa, tarkista vielä että tunnukset asukkaiden intraan ovat tallessa?

LOAS tarjoaa asukkailleen paljon enemmän kuin pelkän katon pään päälle. Peruspalveluihimme kuuluu mm. täydellisesti varusteltu pyykkitupa kaikissa taloissa – ilman erillistä maksua. Kerhohuoneita illanviettoon, saunavuorot, ainutlaatuinen rantasauna, autopaikat autoilijoille, yhteiskäyttöautot… Voi kuule, ja vielä vaikka ja mitä!

Kaikkien asuntojen vuokraan kuuluu aina nopea internetyhteys. Lähes kaikissa kohteissa on LOAS:n oma verkko Lnet, joka tuo tavallisen lähiverkkoyhteyden suoraan asuntoihin. Langatonta yhteyttä varten tarvitset oman reitittimen, mutta tietokoneen voi yhdistää suoraan myös kaapelilla. Tutustu käyttösääntöihin ja tarkempiin ohjeisiin yhteyden käyttöönottamiseksi erillisellä sivulla.

Huolto asukkaitamme varten. Huollon ja kunnossapidon ammattilaiset huolehtivat kaikkien kohteiden huollosta ja asuntojen sisäpuolen töistä. Oma huolto on iso etu, sillä oma huoltohenkilökuntamme tuntee kaikki kohteet ja huolto on siksi aina nopeaa ja asiantuntevaa. Nopeiten ja kätevimmin saat yhteyden huoltoon ja teet vikailmoituksen asukkaiden intrassa.

Unohdin avaimen! Kattolamppu ei pala? Asuntoon ei tule sähköä? Missä on kierrätyspiste? Asunnossani on orava! Hetkinen, hetkinen. Ennen kuin panikoit ja soitat asiakaspalveluun, tutustu kokoamiimme useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Sieltä saattaa hyvinkin löytyä vastaus sinua askarruttavaan kysymykseen. Jos jossain kuitenkin palaa, soita suoraan hätänumeroon.