Olet tässä

Muutoksia ja katkoksia LOASin järjestelmissä

Lokakuussa tehdään LOASilla isoja muutoksia sähköisissä järjestelmissä. Tämä näkyy monille katkoksina tai poikkeuksina tutuissa palveluissa. 
 
Tälle sivulle koitan kerätä kaikkea muutokseen liittyvää. Järjestelmämuutokseen liittyen voit laittaa minulle viestiä Facebookiin tiedotteen kommentteihin tai laittaa minulle suoraan sähköpostia. Terveisin, Ossi LOASilta
 

8.10. alkaen / starting from 8.10.

Pesula- ja saunavuorot 8.10. alkaen

Tämä muutos näkyy ensimmäisenä. Nykyinen varausjärjestelmä Booking suljetaan pesula- ja saunavuorojen osalta 8.10. Tämän jälkeen mennään kolme viikkoa paperisilla varauslistoilla. Sen jälkeen saadaan uusi sähköinen varausjärjestelmä käyttöön.
 
Paperiset varauslistat löytyy jokaisen saunan ja pesutuvan ovelta. Varaaminen hoidetaan kirjoittamalla oma nimi (tai asunnon numero) haluttuun kohtaan listaa. Tämä tarkoittaa myös, että saunamaksuja ei peritä paperilistojen aikana.
 
Varaathan listasta vain vuoroja mitä oikeasti tulet käyttämään!
 

Laundry and sauna turns starting at 8.10.

First change starts next monday 8.10. when laundry rooms and sauna turns reservations goes to paper lists. Old Booking system is closed 8.10. and we go with paper lists until we get our new system up and running at end of October.
 
You can find paper lists at door of each laundry and sauna. Reservations are made by writing your name or address to list. Choose carefully what machine and time you are reserving. At paper lists time there isn't cost of using saunas.
 

15.10. alkaen / starting from 15.10.

15.10. - 18.10. Sähköiset palvelut eivät ole käytössä ja asuntotoimisto on osittain kiinni

Järjestelmien vaihto aloitetaan 15.10. ja silloin moni meidän sähköisistä palveluista sulkeutuu hetkeksi. Kiinni menee Asuntohakemus ja Intra.  

Ennen kuin uudet järjestelmät ovat käytössä ei pääse hakemaan asuntoja, tekemään vikailmoituksia, katsomaan tiedotteita, jne. Iso toive on saada sähköiset palvelut takaisin käyttöön tuon viikon loppupuolella.

Järjestelmän vaihto vaikuttaa luonnollisesti myös asuntotoimiston käyttämiin järjestelmiin. Koitamme auttaa ja tukea kaikissa ongelmissa, mutta järjestelmävaihdon aikana emme pääse kaikkea tekemään. Jos asia ei ole kiireellinen, niin jos mahdollista siirrä se seuraavalle viikolle.

Asuntotoimisto on avoinna seuraavasti:
15.10. 8-12 kiinni ja 12-16 auki
16.10. 8-12 kiinni ja 12-16 auki
17.10. kiinni koko päivän
18.10. 8-16 auki
19.10. 8-12 auki

Between 15.10. and 18.10. web services are not in use and housing office is closed part time

Real change of systems starts at monday morning 15.10. and many of our electronic systems will be closed for a while. Closed will be atleast Housing application and LOAS Intra.

Before new system is up and running you are unable to apply to an apartment, make fault reports, look at Intra notice board, etc. Our best effort is to get new web services up at the end of that week.

System change affects also systems housing office is using. We ofcource try to help and assist in your problems at any time but on that time we can't access all of our systems. If your matter isn't really urgent please wait until next week.

Housing office is open:
15.10. 8-12 closed, 12-16 open
16.10. 8-12 closed, 12-16 open
17.10. closed for full day
18.10. 8-16 open
19.10. 8-12 open

 

Vikailmoitukset

Vikailmoitusten järjestelmä on 15.10. alkaen kiinni kunnes uusi järjestelmä on käytössä. Uuden järjestelmän avaamisesta tiedotetaan täällä ja Facebookista.

Kiireelliset vikailmoitukset voi jättää sähköpostilla huolto@loas.fi. Jos asiasi ei ole kiireellinen, odota hetki että saadaan uusi järjestelmä käyttöön ja tee vikailmoitus sinne!

Fault reports

Fault report system is down starting 15.10. until new system is in use.

In really urgent matters you can contact maintenance with email huolto@loas.fi. If you issue isn't urgent please wait until we get new system up and running.