1909-Loas-Brand-Orion-Solu-105-2000px.jpg

Tiedote koronavirukseen liittyvistä käytännöistä

Asukastiedote koronavirukseen liittyvistä käytännöistä 20.8.2020

Toimisto

LOAS jatkaa edelleen palveluaan sähköisesti. Asumiseen liittyvät asiat hoidetaan toistaiseksi ensisijaisesti asukkaan intran, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Sähköpostitse/puhelimitse olemme tavoitettavissa ma‐pe klo 8‐16. Toimisto palvelee kasvotusten vain välttämättömissä tapauksissa, kuten avainten noudoissa. Sovi avainten nouto kanssamme etukäteen.

Saunavuorot

Asukkaiden varattavissa olevia saunavuoroja lisätään, lenkkisaunavuoroja ei oteta käyttöön toistaiseksi. Varattavissa olevat vuorot näet asukkaan intrassa 1.9.20 alkaen. Kehotamme noudattamaan erityistä huolellisuutta yhteisiä tiloja käytettäessä ja muistutamme hyvän käsihygienian merkityksestä.

Huolto

Vikailmoitusten osalta pyydämme edelleen, että flunssaoireisena tai ulkomailta juuri palanneena
vikailmoitusta ei tehtäisi tartuntavaaran vuoksi. Jos vikailmoitus, asuntokortti tai
irtisanomisilmoitus on jo tehty ja saat flunssan oireita, ole yhteydessä asuntotoimistoon. Saapuessasi ulkomailta Suomeen täytä asuntokortti vasta 14 vrk:n jälkeen.

Soluasuminen

Solussa asuessasi jaat yhteiset tilat muiden asukkaiden kanssa. Suosittelemme, että yhteistiloja käyttäessäsi huolehdit tarkasti omasta käsihygieniastasi sekä puhdistat pinnat käyttösi jälkeen. Pese kädet ennen ja jälkeen yhteisten tilojen käytön. Sovi kämppäkavereidesi kanssa jo etukäteen yhteisistä pelisäännöistä turvalliseen asumiseen, toistenne auttamiseen ja mahdolliseen tartuntaepäilyyn liittyen. Mikäli epäilet koronavirustartuntaa, viesti asia muille solun asukkaille mahdollisimman nopeasti ja hakeudu koronatestiin.

Noudatathan viranomaisten antamia ohjeita siitä, miten tulee toimia koronavirukseen liittyvissä
asioissa.

Lisätietoa:

Eksoten sivuilta: http://www.eksote.fi/Koronavirus/toimintaohjeet/Sivut/default.aspx
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sivuilta: https://thl.fi/fi/
Valtakunnallinen koronaneuvonta: puh. 0295 535 535

Yhteistyöterveisin LOAS